Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ano, vVnoce můžou být pohodové a záleží na každém, jaké si je udělá (a věřte, že výzvami na blogu nezměníte chování ani jedného člověk :-)). Ale jen se chci zeptat: kdopak vás nutil - než jste si to "uvědomila" -  aby vaše Vánoce byly plné onoho "vyčerpání, uhonění a naštvání?" Já za svůj více než 50letý život takové Vánoce skoro nikdy nezažila (tedy pominu-li neskutečné shánění čehokoliv za socíku;-D )

0 1
možnosti
Foto

Gratuluji, pak jistě patříte k těm šťastným, které takové blogy nepotřebují. Ale nikdy nevíte, kdy a co vás, mě, nebo kohokoliv jiného osloví... Mě minulý týden přednáška jednoho člověka otevřela úplně nový pohled na něco, co znám už léta. Pokud už ve svých více jak 50 letech víte, umíte a rozumíte všemu, pak máte jistě vyhráno. Já se pořád učím a myslím, že nikdy nebudu moct říct, že mám hotovo. :-)

2 0
možnosti
Foto

Mileno, naprosto s Vámi souhlasím..hlavně pohodu, toho negativního máme kolem sebe dost;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 419
  • Celková karma 25,78
  • Průměrná čtenost 1364x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik