Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Mileno, myslím si, že v tom hlavní roli hraje dědičnost. Zda po otci či matce. Já měl kliku - mám po matce a proto ještě nějakou kštici (ve svém věku kmeta) mám. Má sestra má po otci, který měl vlasy jen na skráni, a má je hodně řídké:-). Přeji hezký den.V

0 0
možnosti
Foto

Dědí se prý vzorce chování ne jejich důsledky. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já osobně pleš vůbec neřeším. Přišlo by mi trapné a slabošské, až nehodné muže, si z něčeho tak triviálního, a pro zbytek života nedůležitého, dělat hlavu. Raději než vyšilování, hledání elixíru vlasatosti, nebo dokonce snahy nechat si narůst alespoň pár chlupů delších, a ty snad proboha ještě barvit, aby bylo čím pleš maskovat, vezmu každou neděli ráno strojek, hlavu zabrousím do 3mm ježečka tam, kde má ještě ježek bodliny, a jdu se věnovat důležitým věcem. Jsem stárnoucí lev, kdo je víc...?;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Jo tak s tím lvem se mnohé vysvětluje ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS