Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

První pProjev Václva Havla byl rovněž v typické czenglish a tehdejší propaganda jej tehdy za to vynášela do nebespění ód na jeho vzdělanost

3 1
možnosti

P91e81t28r 62B80u90r16i40a48n

22. 9. 2017 18:51

To ano, protože po Miloušově projevu na Hrádečku to bylo asi jako když křovák vyleze z metra rovnou do srdce New Yorku.

1 1
možnosti

P36e22t67r 21B62u95r60i75a27n

22. 9. 2017 18:44

;-D dobře, karma.

0 0
možnosti
Foto

Cenkjů wery mač. Aj dont nýt translejtor.8-o

Úplně s Vámi souhlasím, já jsem angličtinářka a moji studenti - mírně pokročilí umí anglicky mnohem lépe než MZ. R^:-):-)

7 0
možnosti

Paní Kolářová,

samozřejmě je ideální když někdo umí perfektně angličtinu jako rodilý mluvčí. Nicméně takových zase moc není.

Z vlastní zkušenosti vím, že mnohem důležitější, z hlediska komunikace, je nebát se mluvit třeba ne zcela správně, než za půl hodiny sesmolit gramaticky správnou věta s perfektní výslovností. Když bezprostředně reagujete, tak vám i rodilý Angličan rád odpustí vaše chyby. Nepochybně pochopí správně smysl vašeho sdělení i když nepoužijete spravný gramatický tvar. Důležitý je slovosled a určení času.

Máte nepochybně pravdu, že Zeman nemá zrovna nejlepší výslovnost, ale jsem si jist, že obsahu jeho řeči rozuměli všichni se znalostí angličtiny

5 0
možnosti

O anglictine vsech 3 ceskych presidentu se da jednim slovem nepsat: Priserna.

Vaclav Havel byl samouk.

Ovsem jeho dva nasledovnici ji leta studovali. Jsou tedy ostudou ceskoslovenskeho skolstvi.

7 0
možnosti
Foto

Jaká léta proboha zkouška z cizího jazyka se dělalo ve druhém Járu a klidně to mohla být němčina nebo francouzština.

1 2
možnosti

Zdá se, že někteří diskutující mají problém chápat základy komunikace - a to, že nekritzujete OBSAH jeho projevu, ale jeho FORMU, což jsou skutečně dvě naprosto rozdílné věci. A tak je to u nich se vším.

8 2
možnosti

Ale jeho priznivci muss to basti, a vsude pisi Jak je jazykuznaly.

2 0
možnosti

J19i43r78i 23V59r31a65b49e45c

22. 9. 2017 12:18

ZEMANůV PROJEV

"pravděpodobně v anglickém jazyce"

Dobrej gól;-D;-D;-D

Smál jsem se ještě půl hodiny!

KarmaR^

8 1
možnosti
Foto

Šílenej klubismus, hloupost do přírody volající, rozum mávající z širé dáli a veřejně prezentovaná neschopnost oprostit se od závislosti na vůdci a použít vlastní rozum (no jo..... to vlastně nejde, mává z dáli..... tak nic).

Byly doby, kdy mi vadilo, že dospělý člověk může takto a v plénu vystupovat spíše jako nižší druh a snažil jsem se debatou podnítit vlastní osobnost dotyčných..... Já bloud. Potvrdilo se mi, že to nemá smysl, právě proto, že se takový člověk SÁM dobrovolně shrbil do této své pozice a nejen že nemíní to změnit, on si ani neuvědomuje, že by měl přemýšlet o něčem jiném, dokonce si v tom libuje, protože on je přece nejchytřejší a nikdo mu nebude vnucovat nějaké bludy. A právě proto je i jeho vůdce bezchybný, jedinečný, nedostižný a vůbec samá jen.

Ó diskuze, ó móres.

Vám, autorko, karma. R^R^R^

6 1
možnosti
Foto

Úžasné pane Macháčku, jméno vám zkomolil Google

4 4
možnosti

Když jste psala tuto větu,

koho konkrétně jste měla na mysli ?

"...mnohem větší ostuda je, když někdo čte svůj projev, který jistě napsal někdo jiný..."

5 0
možnosti

Dal jsem to poslechnout rodilému mluvčímu, nic nenamítal. So mač kuku in júr koko ;-D.

5 0
možnosti

Dal jsem to poslechnout rodilému mluvčímu, označil to za výslovnost ve stylu "Massa Bob".

2 3
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik