Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, je to poněkud praštěné, ale po přemíře politických crazy komedií vysílaných ČT, je to osvěžující změna.;-);-)

0 0
možnosti
Foto

já viděla jen upoutávku a to mi stačilo8-o

0 0
možnosti
Foto

A to jste ovšem neviděli osvěžení v něčem, co se dá nazvat "zfetovaný střihač". Nedalo mě to a čekala jsem, kam tímto uměleckým záměrem autor míří. Nedočkala jsem se. 8-o

0 0
možnosti
Foto

Abych pravdu řekla, tak nad těmito "díly" jsem po mnoha opakovaných zklamáních zlomila hůl. Prostě nemáme momentálně kvalitní tvůrce televizní zábavy, kteří by se zmohli na jiskřivé a při troše dobré vůle i vtipné dialogy, na dobře napsaný scénář alespoň uspokojivé kvality a na příjemné herecké výkony aktérů, kteří ještě nehráli v pěti seriálech lékaře, řidiče sanitky nebo vrátného v nemocnici;-D.

0 0
možnosti

nebo, Zdenko, coz je horsi, vyhovuji autori vetsinovemu "vkusu" divaku

0 0
možnosti

Paní Zelenková...souhlas a KARMA. Mě stačila jen upoutávka a už blikalo červené světýlko.....pořád stejní herci, kteří přelézají jak šváby z jednoho seriálu do druhého...celkově stance Prima upadá....jejich seriály snad kromě Poldy jsou pro mě nesledovatelné.....

2 0
možnosti

Tušila jsem to, viděla jsem ukázku, a stačilo vrchovatě, a proto tento seriál není v mém programu.

1 0
možnosti

Vy jste mela odvahu se na to podivat? klobouk dolu

4 0
možnosti

Již dlouho nesleduji výplody TV dramaturgie a zejména neukončitelné seriály a tak si nemohu stěžovat. pokud se cítíte špatně a nejste vegetarián navštivte řeznictví Plzák v Plzni a rychle zapomenete;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS