Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taková služba tady je. Domácí ošetřovatelská (nikoli pečovatelská !) služba, kterou poskytuje třeba Charita, ale i soukromé subjekty, které mají smlouvu se zdravotní pojišťovnou. Požadované výkony předepisuje lékař (u vás např. ošetřovatelská rehabilitace), takže je zdarma. Je to zkušenost z mého kraje, nevím, jak to je u vás, zda tam takové služby vůbec jsou. Důležité je, aby vás lékař informoval o vašich možnostech, co dál po nemocnici. To lékař někdy dělá, ale často ne, jak píšete. Lidé jsou pak bezradní, neví, že si třeba můžou půjčit různé pomůcky (chodítka, toal.křesla, inval. vozík atd.), že mohou využít nějaké služby, a že určitá pomoc existuje. Ale asi to je v různých krajích různé... Každopádně přeju hodně sil!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ přidala bych ještě bezmoc příbuzných. Babiččin doktor mi řekl, že univerzitu můžu vystudovat i dálkově, a že tak se o babičku můžu celý den starat.

1 0
možnosti
Foto

Slova ošetřujícího lékaře "co byste ve svém věku chtěla" - považuji vůči pacientovi za velmi necitlivé - až neslušné... Stalo se to i mé známé, ale ta mu dopověděla: "To nemohu pane doktore vědět, já stárnu po prve v životě..." Stárneme všichni, i ten pan doktor - zřejmě velmi špatný psycholog. A nejsme stejní, někteří stárnou rychle (a jsou "staří" fyzicky a psychicky již v padesáti, jiní jsou i v sedmdesátce čilí jak rybičky. "Může za to" nejen jeiich životní styl, imunita, ale i zděděné geny. (Např. i dlouhověkost jejich předkú). Díky za prima článek - karma. ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

No, ona ta rehabilitace chybí nejenom v domácím prostředí. Já sama po úrazu jsem si připadala na obtíž, když jsem obíhala různá zařízení a sháněla rehabilitaci na pojišťovnu. Kdybych platila hotově, měla bych ji hned, takže jsem se smířila s dobou až za 2 měsíce a navíc s arabským terapeutem, který mně rovnu řekl, že na ženu nemůže sahat, tak mně bude vše jen předvádět.

3 0
možnosti

I22v26a29n85a 75L62a76n17c87e

29. 5. 2019 12:48

To je jako Kocourkov , když arabský terapeut nemůže sahat na ženu a dělá vám terapeuta...?!!! Máte štěstí, že jste nepotřebovala masáže, protože jinak jste si masírovala záda sama....?????!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik