Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J62a98n 38K22y43š30k65a

26. 3. 2021 22:42

Tak především je třeba si přát, aby k soudu VŮBEC nedošlo. Policie to vyšetří, uzavře a nevznese ŽÁDNÉ obvinění. Proč hned uvažujete o soudu?

1 0
možnosti
PD

Určitá část nočních zlodějů chodí do akce ozbrojená. Střelit vetřelce v noci do nohy, na více metrů, to prostě netrefíte. Zraněný zloděj Vás může zabít. Nemůžu si pomoci - ohleduplnost vůči vetřelci se dost jistě může obrátit proti domácímu líčením příběhu o bloudění v noci a potřebou se vyspat či žádost o trochu jídla. Představa tvůrců zákona - jedna rána a zepředu a následná akce na záchranu zločincova života je sice humánní, ale z pohledu domácího těžko splnitelná. Života vetřelce by mě asi nebylo vůbec líto, ale obavy mám z omylu - že mě v noci příjde někdo vzbudit a stane se něco zlého, není od věci nainstruovat rodinné příslušníky.

0 0
možnosti
JL

Viděl jsem video z USA, kde černý lupič vnikl do domu, kde byla jen žena a malé dítě - lupič hledal nějakou kořist a ženu hned preventivně zmlátil tak pěstmi že nevěděla, co dělá a to před asi ročním dítětem. Prolézal barák a vždycky když šel kolem ní, tak ji zase plnou silou praštil do hlavy nebo kopl. Divil jsem se, že ještě seděla a nešla do bezvědomí. Nevím, kolik by tento dobráček dostal od českého soudu, ale v USA mu nadělili doživotí - byl to svalnatý černoch a žena byla běloška.

0 0
možnosti
PD

Proto je tolik Američanů ozbrojených - prostě dojezdové časy jsou ve městě min. 6 minut a na venkově o dost víc a než policie dorazí, pokud vůbec máte možnost zavolat, je to prostě na Vás jak si poradíte.

Kdyby ho ta napadená střelila do zad, podle našich zákonů by měla problém a to neposuzuji přiměřenost obrany - on ji přeci nechtěl zabít.

0 0
možnosti
JL

Pokud soudce nebude sám sadista a masový vrah, měl by situaci pochopit.

0 0
možnosti
Foto

V tomto směru máme trochu podivné zákony a jejich výklad, a tak doufám, že orgány v činném v trestním řízení přihlédnou k trestnímu rejstříku zastřeleného.

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že ne, protože to s vlastní kauzou nesouvisí. Naopak ale musí přihlédnou k naprosto bezúhonnému životu pana J.B.

0 0
možnosti
JJ

USA - náš (ne můj) vzor - vlez do domu,majitel se nerozpakuje,a pakliže má střelnou zbraň,použije ji.Soud v podstatě ani neproběhne,neboť vlezlík neměl do domu vlézt.Tečka.!

7 1
možnosti

Právě že se trefil dobře, každý policajt vám soukromě řekne, že je lepší, když existuje pouze jedna výpověď.

8 0
možnosti
Foto

V časech Lucemburků platilo, že pokud neurozený či urozený způsobí škodu ve dne na vinici, propadne ruku, pokud se nevyplatí dvaceti kopami. Pakli v noci, ztratí hrdlo i statek. Pokud majitel škůdce sám zabil, měl povinnost na mrtvolu položit dva haléře, jako odměnu pro hrobníky. Tehdy ještě platilo, že pro společnost škůdci nemají žádnou cenu a není jich škoda. Dnes to vypadá, jako by si škůdci sami psali zákony napasované k ochraně jejich alotrií. Stačí odstavec v Listině základních práv a svobod zakazují trestat vězením dlužníky. Jak jsou na koni jsem pocítil pokaždé, když jsem je objížděl a žádal, aby zaplatili, co ode mne nakoupili a dávno už s marží prodali. Ta bezmoc byla hrozná a pomoc žádná. Některé marně honily na to specializované firmy a výsledek nula. Jednoho jsem dal k soudu. Poplatky dvacet tisíc a efekt žádný.

4 0
možnosti
JL

dlužníci a vrazi, to je lehký rozdíl

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik