Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L77i13b97o67r 49B61í48l72e21k

10. 1. 2022 12:59

Jo, paní autorko, taky mám podobné pocity, až pro mě zdající se velmi nepříjemné

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, manifestace, petice, soudy, nic zatím nefunguje tak, jak by mělo. Jsem zvědavá, jaká je nová cesta, která musí přijít.

0 0
možnosti

Lidi připustili, aby nad nimi měli moc volení i nevoleni zástupci, kteří nehájí jejich potřeby, ale svoje.

Neumím říct jaká by měla být změna, kde vzít nějakou pojistku proti takovému jednání, jak zabránit té absolutní moci...

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik