Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Promiňte, odpovím jen na otázku z titulku: Ne, není!

0 0
možnosti
LI

Přijde mi, že spousta lidí žije seriály a soutěžemi a přestává vnímat svůj vlastní život. Mám ráda AZ kvíz, Na lovu, Kde domov můj a tak. Nechci moralizovat nad jinými soutěžemi a rádoby show, každý máme volbu sledovat, co chceme, ale někdy té závisti, těžko utajené přetvářky, podpásovek a praní "špinavého prádla" je až moc - inu za "peníz" nejen pro pírko se skočí do ohně nebo přes plot...

1 0
možnosti
HH

No ale televize vysílají to, co lidé sledují. Stejně tak Blesk píše o blbostech, které lidi zajímají...

Běžné pořady nikdo nesleduje, tak zkouší bizár, který chytne alespoň někoho.

Generace lidí pod 40 již prakticky televizi nesleduje (berou svou sociální bublinu)...

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik