Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naštěstí sledování televize a internetu není povinné, nemusíte psát za domácí úkol politické aktuality a udržovat podnikovou nástěnku. Tak proč si nedáte informační detox?

1 0
možnosti

Je pravda, že toho poutače ČT na nedělní debatu už jsem měl plné zuby.

1 0
možnosti

Nejlépe ihned po prvním kole jet kolo druhé.Každý kandidát už svoje řekl,tak proč jitřit společnost.

1 0
možnosti

Nějaká pauza tam musí být kvůli vytištění nových lístků. Ale klidně by podle mne stačil maximálně týden.

2 0
možnosti

Bohužel se nenajde dost politiků, kteří by to prosadili v parlamentu :-P.

Kampaň AB mi připadá už dost za hranou a pokud by někdo jiný šířil takové "nepravdy", tak se tím bude zaobírat soud ...

V podstatě se volby MZ a ty po něm už lidem dost nelíbí a místy jsou lidé i zhnuseni tím, co kandidáti beztrestně lidem říkají a předvádějí ... Čestnost a slušnost se vytratila a pro korýtko udělají vše ;-(.

2 0
možnosti
Foto

No právě. Kde jsou hranice slušnosti a lhaní? Dokonce manipulace různých skupin voličů, už na první pohled nepravdivá a protiřečící si. Mnoho mediálně se prosazujících se lidí podceňuje paměť sledujících a záznamy toho, co říkají...;-€

1 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. Je to pořád stejné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik