Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Malí producenti (sadaři) nejsou schopní "dodávky jablek totožných odrůd" do supermarketů v desítkách metráků splnit - a jsou z takového druhu obchodování vyloučeni. Proto si musí způsoby prodeje ovoce (třeba vlastním rozvozem) hledat sami a nebo prodávat formou samosběru.

1 0
možnosti
PK

já znám samosběr jahod, ale s jablky jsem tuto možnost nikde neviděl. Využil bych to hned. Jezdím alespon nakupovat do českých sadů.U nás doma se "sežere" 1-2 kg/ denně, takže nakupuji ve velkém.

1 0
možnosti
Foto

Viděla jsem nabídky i na meruňky a další. Letos bylo jablek docela dost, dokonce pár sousedů okolo nabízelo jablka zadarmo. Třeba si i posbírat padaná, ze kterých šlo lecos udělat do mrazáku. Možná se to bude rozšiřovat.

2 0
možnosti
Foto

chodím na samozbery alebo beriem potraviny a mäso od súkromných pestovatelov a som spokojná

2 0
možnosti
Foto

Koupili jsme na zimu 70 kg jablek, pro která jsme si dojeli na Netolicko. Byla za 13 Kč/kg. Když započtu 200 Kč jako náklady na PHM, tak nás kilo přišlo na 16 Kč. I na pohled vypadala líp než ta z Lidlu za 30 Kč a více.

2 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik