Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z těch podvedených je jen mizivé procento, kteří mohou tvrdit, že nebyli okradeni vlastní vinou. Většina z nich zadala přístupové údaje ke kartě, nebo dokonce k bankovnímu účtu na základě podvrženého odkazu, který jim někdo zaslal kvůli údajnému doručení balíku, získání nějaké státní podpory, nebo dokonce i když oni sami něco na internetu prodávali. Při placení kartou v e-shopech se nelze vyhnout zadávání přístupových údajů, ale riziko zneužití lze výrazně omezit tak, že si pro tyto účely zřídíte tzv. virtuální e-kartu, která nemá vazbu na účet, a na kterou si převedete potřebnou částku jen těsně před placením, jinak je na ní pořád nulová částka. Údaje k takové kartě můžete s klidným svědomím na internetu zadávat, riziko ztráty financí je v tomto případě zanedbatelné.

0 0
možnosti
Foto

Ještě až na nás nastoupí umělá inteligence, to už budeme úplně v řiťi.

1 0
možnosti
Foto

A na všechno /včetně tiskáren/ si nainstalují dálkové ovládání, takže tato zařízení budou fungovat i bez nás. Třeba "moje" tiskárna Canon TS 3350 si občas dělá i to, co já vůbec nechci. Například tu a tam si odesílá kamsi /do Japonska či jiné Tramtárie?/ údaje o tom, co jsem komu a co odkud kam tiskl. K čemu jim to je těm agentům 007, to fakt nevím...!

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik