Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale jinak tam chodím ráda, klidně jen s dospěláky. Od dob mého dětství se tam udělala pro zvířata spousta práce: třeba medvědi nebo tygři, orel, v rámci místních prostorových možností. R^

0 0
možnosti

U nas teda bez problemu - Praha, Jihlava..synovec ma zviratka rad, nezazila jsem, ze by o neco tak strasne zebral.

Jasne, detskem koutku se zastavime, treba v Jihlave je uzasny, ale s tim se dopredu pocita.Ono taky, priznejme si, pro male dite je narocne jen chodit a koukat, byt na zviratka. Brzy ho to prestane bavit.

Jako mala jsem vedela, ze v Zoo krome maleho obcerstveni nic kupovat nebudeme, ted si dokonce nosime piknik, protoze jidlo mi tam prijde predrazene (coz bych jeste i obetovala), ale hlavne nedobre a nezdrave. Tudiz piknik, v lete zmrzka, pro dospele kaficko, pro deti coko z automatu. Mozna nekdy krmeni....

A je to.

1 0
možnosti
Foto

ono také záleží trochu na tom, kdo ty děti tou zoo doprovází.

Chodíme ta se čtyřmi vnoučaty, ale takhle vyhrocené to nikdy není.

0 0
možnosti

To máte pravdu, ale i já nostalgicky vzpomínám na doby, kdy po Zoologické zahradě nejezdil ten pitomý vláček.

0 0
možnosti

sakra, nevzpomínám si, že bych Vám půjčil na výlet děti;-) Přesně jak popisujete...i když třeba ve Vyškově mají selský dvůr, kde jsou ovce, kozy, drůbež a můžete si tam mezi nimi chodit a krmit je (zakoupeným žrádlem), tam kdybychom malou nechali celý den tak víme, že nikam nezdrhne

0 0
možnosti

R^, prostě všechno je kšeft;-). Také se mi to nelíbí,ale mám-li být upřímná a nepokrytecká, tak musím zmínit jednu svou libůstku z dětství: vyrůstala jsem za komunismu, to se žádná lákadla moc "nepekla", ale já měla jinou slabost: pokaždé, když jsme dorazily s maminkou do ZOO, tak místo na zvířátka- jsem se ptala, kdy už zase dojdeme k tomu dětskému koutku, kde byly houpačky, průlezky a hlavně nějaká zavěšená typu- typu hrazdičky, kde jsem si mohla zkoušet hrát na gymnastku;-D. Medvědi, ani pavilon opic už pak neměli šanci;-).Vzpomínám si, že maminka vždycky dost nechápavě kroutila hlavou......;-). Dnes už ale nejde jen o houpačky......., dnes už se kšeftuje úplně na všem a především tam, kde se pohybují děti s rodiči, potože je známou věcí, že rodiče miláčkům nedokážou nic odmítnout. Je to taková dost hnusná, vypočítává hra...., hra na city. stejné je to s dětskou modou, obdobím těhotenství a později, kdy reklama přesvědčuje rodiče, jak se bez oněch a oněch věcí neobejdou- a doslova vnutí maminkám pocit, že pokud to, či ono nepořídí, nebude zodpovědnou a milující matkou...... Díky za blog:-)

1 0
možnosti

Oprava: zavěšená tyč.....:-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS