Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

U nas teda bez problemu - Praha, Jihlava..synovec ma zviratka rad, nezazila jsem, ze by o neco tak strasne zebral.

Jasne, detskem koutku se zastavime, treba v Jihlave je uzasny, ale s tim se dopredu pocita.Ono taky, priznejme si, pro male dite je narocne jen chodit a koukat, byt na zviratka. Brzy ho to prestane bavit.

Jako mala jsem vedela, ze v Zoo krome maleho obcerstveni nic kupovat nebudeme, ted si dokonce nosime piknik, protoze jidlo mi tam prijde predrazene (coz bych jeste i obetovala), ale hlavne nedobre a nezdrave. Tudiz piknik, v lete zmrzka, pro dospele kaficko, pro deti coko z automatu. Mozna nekdy krmeni....

A je to.

1 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik