Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ nejsme tak bohati, abzchom kupovali levne veci

0 0
možnosti

Kamilo, tak to nám tady nehrozí!:-D

Kupujeme draho i levné věci...:-((

0 0
možnosti
ŠM

kdykoli si vzpomenu na film s Funesem: Křidýlko nebo stehýnko a pana Tricatela,jak vyráběl "potraviny a zeleninu", tak nechápu,jak jsem se tomu jako mladá mohla smát... teď to tu máme a je to k pláči....

3 0
možnosti
RP

jj, domácí výrobce je třeba podporovat, i kdyby to bylo z přírodního hnoje až po okraj narvané dusičnany a jinak to bylo totéž jako dvakrát levnější zelenina v supermarketu.:-);-D

0 0
možnosti
KB

Nemusíte chodit do Španělska. Něco podobného máte za humny. a ještě se tím chlubí a mnozí v diskusi dokonce považují za kdoví jaké "bio".

http://brno.idnes.cz/sklenik-fosfa-breclav-0tb-/brno-zpravy.aspx?c=A170429_2322439_brno-zpravy_vh

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě dostalo8-o Veselé saláty produkované chemickou firmou Fosfa a čmeláci řízení počítačem nemají chybu. Už jsem si říkala, že by bylo potřeba něco takového zřídit na těch zbytečně volných polních prostorách vedle voltaických elektráren!!

0 0
možnosti
BP

ano.. je důležité kupovat v imitace v řetězcích.. i proto je dobré znechutit malým pěstitelům jejich podnikání a nahnat je do montoven..

Vzhledem k tomu, že nemám možnost pěstovat si vlastní zeleninu a ovoce, jsem, jako spousta dalších, vděčná za to,, že v okolí je pár malopěstitelů, kteří prodávají "bedýnky".. ale jsou to osvč...jestli rozpoutávání nenávisti vůči živnostníkům půjde dál, tak se na to taky vykašlou a nám zbudou jen polysytrénové výrobky...

8 0
možnosti
GH

G25e59o91r47g81e 29H45o15l13y

20. 6. 2017 12:22

Diky za velice informativni blog...jde z toho vseho hruza.

2 0
možnosti
PK

Loni jsem často kupovala kunratické (pražské) jahody. Krásné voňavé chutné. Pak v dTestu skončili na nejhorším místě kvůli obsahu pesticidů. Už si opravdu nevím rady.

Formou článku jste mě velmi pobavilaR^

1 0
možnosti
ŠM

když jahody,tak z Přelovic,od Houdy...

0 0
možnosti
PK

Pro mne nejlepší průmyslová odrůda je Brioso, ale většinou dost drahá. Z Holandska, Belgie, Lidl ji má z Česka. Jinou nekupuji.

0 0
možnosti
PK

Chtěla jsem to poradit, ale vidím, že jste to již udělal. Než jsem tuto odrůdu loni objevila, rajčata jsem raději nekupovala.

0 0
možnosti

No s tím Španělskem to není žádný objev. To je známé poměrně dlouho.

Proto je dobré kupovat sezónní ovoce a zeleninu pěstovanou u nás, nebo dovezenou ze Slovenska.

2 0
možnosti
PK

Za mého mládí byla na trhu přirozeně vypěstovaná rajčata tak 2 měsíce - od konce června. Stejně tak okurky. Dnes průmyslově vypěstovaná rajčata v Česku či na Slovensku používají stejné technologie jako Jižané či Holanďané.

0 0
možnosti
VH

Vy jste opravdu někde zastihla vonící rajčata?

0 0
možnosti
Foto

Ano u mě na balkóně vypěstované ze sazenic. Bohužel produkce silně omezená malým počtem kusů. Jinak občas voní taková malá, příšerně drahá rajčata v Bille, ale jen v určitém období podzimu :-)

:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik