Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neznámé si nepřidávám. Po změně nastavení, kdy si mě mohou přidat jen "přátelé přátel", těchto žádostí dost ubylo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím... S neznámými lidmi nemám důvod se přátelit. Může se to vymstít - nejen nedospělým, ale i dospělým lidem...

0 0
možnosti
PH

A jak zradil a jak zneužil fotky? Já se už těšil, že si přečtu něco o nějakém pěkném úchylovi, a ona z toho vypadne taková agitka na téma "Na FB nevládne láska a pravda!"

0 0
možnosti
Foto

Ono to o úchylovi bylo, ale nechtěla jsem rozvádět detaily, kam že toto báječné přátelství vedlo. Můžete být spokojen:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik