Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obávám se, že to s tou jeho nevěrou bylo maličko jinak, než prezentují (on, manželka i bulvár). Žádná žena, ani na s největší svatozáří, nebude ve videu tak klidná, jako paní Klusová... Osobně si myslím, že Tomáš Klus jí byl nevěrný, ovšem možná před lety, kdy spolu chodili, možná na základní škole ;-D . Ona by tak klidná nebyla, kdyby jí byl nevěrný teď nebo například při jejím těhotenství... Myslím, že si tak nějak zahráli na "učitele", že nás chtějí vychovávat... Takové to: byl jsem nevěrný, ale je to špatné, vy to nedělejte to!!! No a hodně lidí mu na to skočilo... Já tedy ne...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Trošku je to vůči Klusovi nefér, vzhledem k tomu, že celou akci rozjel Blesk a nikoliv on.

0 0
možnosti
JH

Vidíte, a já jsem až doposud myslel, že vlastní svatozář, tak jako jeho politické vzory ,ke kterým se modlí:-)

6 0
možnosti
OF

Pane Josefe, nikdo není bez chyby.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik