Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sákryš , já si to fakt asi budu muset někdy naladit. Všichni to tak chválí.....;-D

4 0
možnosti
Foto

Já ji objevila už před časem, ale teprve Silvestr mě přiměl k akci ;-D

0 0
možnosti
Foto

Karma.I diváci rozumu velmi mdlého musí mít svou stanici,a jistě není bez zajímavosti,že právě prodělečný a krachující Barrandov s posledním kašpárkem si vybral Zeman ke svým promluvám k "lidu"....celkem by mě zajímala sledovanost Soukupových blábolu,nikde jsem tento udaj nenašel....

12 1
možnosti
PK

Objevila jste Ameriku, bohužel trochu později než většina TV sledovatelů. Já si myslím, že nabídka TV pořadů má být velmi pestrá a to se v případě TV Barrandov jistě daří jí takto finálně k obveselení všech dotvářet. Osobně se musím přiznat, že obdivuji entuziasmus pana S. s jakým obhospodařuje skoro všechny role své TV, někdy se obávám, aby na mě nevykoukl večer z pod postele. Ale na druhou stranu Soap opery typu Rainemundy si rád ve slabých, depresivních chvilkách života pustím.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 419
  • Celková karma 28,59
  • Průměrná čtenost 1364x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik