Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já se všem divím. Několikanásobný moderátor, herec, redaktor, reportér, režisér, ředitel všechno v jedné osobě, ve studiu i spí, aby všechno stihl, takové nasazení a skoro nikdo to neocení. Teď když se jeho jediná opora zlomila, bude muset navíc svou ruku nebezpečně vztahovat i do dalších pořadů, aby uspokojil všech svých 300 diváků.

0 0
možnosti

"Kdo jednou zkusil, už nebude chtít jinak...";-D

Já jsem ty zprávy jednou viděla a myslela jsem v první chvíli, že je Silvestr. Pak mi došlo že je začátek prosince a je to tedy patrně míněno vážně.

Na ty diskusní pořady jsem nikdy nesebrala odvahu, ale plačícího Musila při mizerně sehrané reality show jsem párkrát zahlédla.8-o

0 0
možnosti

?8-o?Proč kritizujete jen jednu TV, když mizerných TV je většina? Musím hodně pátrat, když se chci dívat na nějaký program, když už jsem si tu televizi kdysi koupila a platím poplatky. Nedávno jsem na internetovém TV vysílání objevila několik velmi pěkných pořadů: oheň v krbu, rybičky v akváriu, ptáčci na rozkvetlém stromu a vodopád; jsou příjemné, pohodové, uklidňující a nenáročné na intelekt diváka, člověk se při nich nemá nad čím rozčilovat a lahodí oku. Doporučuji!:-)

0 0
možnosti

Proti Barrandovu jsou všechny ostatní televize svatostánkem umění, najde se tam sem tam i nějaký pořad nebo film.

0 0
možnosti

Ale zase má televizi sám pro sebe.. Kdo z vás to má?

1 0
možnosti

A přitom existuje DO.

0 0
možnosti

Teď, když si Musil pádem z žebříku zlomil páteř a propíchl plíci, na to bude nějaký čas Soukup sám. Ale on si poradí, je to takový mediální stachanovec a třeba mu vypomůže sám pan prezident :-)

5 0
možnosti
Foto

;-D Taky jsem to teď četla ve zprávách. Asi se přece jen občas mrknu, jak to bude dál s těmi dojemnými příběhy!!

0 0
možnosti
Foto

Když si kdysi na TV Nova její tehdejší ředitel Vladimír Železný zavedl pravidelný hodinový sobotní program Volejte řediteli, mnozí se nad tím pozastavovali. Ale co je to proti řediteli TV Barrandov Jaromíru Soukupovi? Ten je dnes na obrazovkách své TV ve všední dny celé večery hned v několika programech. Snad jen Honzu Musila tam také trochu pustí. Přiznám se, že nemám sílu, abych tyto pořady sledoval. Stačí mi jen několik minut a musím to přepnout jinam - a to i v případě, že tam má Miloše Zemana. Rv

1 0
možnosti

... a to zejména v případě, že tam má Zemana:-)

0 0
možnosti

Jste neobjektivní a nevyvážená. TV Barrandov je asi nestupidnější a nejpitomější TV stanice na zeměkouli , pan Soukup je na úrovni té severokorejské hlasatelky zpráv, nicméně pan president si tam libuje

Určitě ne ke své škodě jsem, v rámci zachování duševního zdraví sledování obou subjektů už vzdal.

8 1
možnosti

A víte paní Zelenková co je na té TV nejlepší? Že Vás nikdo na ni nenutí koukat....

3 0
možnosti

Máte pravdu, proto já raději překračuju TV Barrandov jak kravské lejno;-D!!

2 1
možnosti
Foto

TV Burandow,byla v rámci duševní hygieny odladěna z nabídky..;-D...děti občas přepínají programy...

3 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik