Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Také jsem se na ten film koukala a nebyla bych tak přísná. Paní Mihulová zahrála velmi přesvědčivě tu až ke sebezničení obětavou pečovatelku, pan Polívka, v roli jejího manžela, byl přesně tak sebestředný a nechápající, jak už někteří lidé v manželství jsou a ten vyčůraný klient, chodící vozíčkář, tak podobného člověka znám osobně a jemu taky na jeho chování nepřipadá nic divné. Ta "léčitelka" paní Krónerové byla asi okopírovaná od jedné léčitelky z Vysočiny, ale ta cvičitelka paní Vilhelmové mi připadala trochu fantaskní. Očekávala jsem ale něco veselejšího, na můj vkus to bylo až moc pochmurné a toho je v životě dost a dost, nepotřebuji to mít i jako večerní zábavu.

1 0
možnosti

A možná jen jste ten film "uchopila" z jiného úhlu pohledu, než byl jeho smysl.

1 0
možnosti
MV

Za mě jeden z nejlepších filmu dekády. Ale každý máme "jiné oči".

2 0
možnosti
LB

Já beru, když někdo na rovinu napíše, že se mu film nelíbí. Proč ne, každý máme jiný vkus. Ale zaráží mě, když někdo vynáší kategorické soudy, podle jednoduchého vzorce - když se to nelíbí mně, tak je to určitě špatné.

2 0
možnosti
Foto

Vysílají se horší oceněné filmy, třeba Křižáček, Kvarteto, Špindl.....

0 0
možnosti
Foto

J21a46n 93Š72i42k

23. 7. 2019 8:22

Záleží na úhlu pohledu každého z nás. Trefně jste popsala, že paní Mihulová, zobrazila člověka, který se sebeobětoval. Pan Polívka podle mě nehrál tak špatně, protože zahrál dobře sobeckého člověka, který vedle takové ženy žije. Jinak nevím jak se Vám zdá scénář, ale pokud vím, postava paní Mihulové je skutečná a prý žije v Napajedlích nebo někde poblíž. Ve filmu dokonce údajně hraje v jedné scéně, jede na kole přes pole v dešti a jde naproti zmoklé paní Mihulové. Za mě je to depresivní film, který jsem podruhé vidět nemusel. Ono to tak totiž u domácí péče opravdu všechno je. Za mě jsem mu dal 70%.

3 0
možnosti
Foto

Pane Šiku, vidíme to stejně. I když v neděli večer nebylo opravdu na co koukat, ten film jsem vnitřně odmítla, je příliš depresívní - i když nemám ani zrnko výtky k výkonům herečky Aleny Mihulové. Byla velmi věrohodná ve své obětavosti a pochopení pro druhé, nemocné...(Skoro mi ji bylo líto). Kritika autorky článku je hodně strohá, ale v mnohém se s ní shoduji. R^ Karma.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že se z tématu filmu vytěžilo maximum. A Bolek Polívka zas tak špatný nebyl.

2 0
možnosti
GH

Tady je na thema 'home care' neco z Kanady:

https://globalnews.ca/tag/home-care/

0 0
možnosti
ND

Máte pravdu, film jsem už jednou viděla, podruhé nepustila.

0 0
možnosti
Foto

Také, paní Naďo. Pro mne je toho trápení, co vidím kolem, až dost. A toho "Káju" také ne, paní Pavlíková, to raději pěknou komorní hudbu, nebo knížku.. Anebo si sednout na balkon a meditovat pod hvězdami. R^

1 0
možnosti
OP

Tož si pusťte božského Káju ;-D

1 2
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik