Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zubařů je dost, chybí ale ti, co dělají na smlouvu s pojišťovnou. Jsem v důchodu, amalgam mi stačí a nepotřebuju, aby mi někdo dělal plomby, na které budu platit tisíce. Takže ten "moderní" doktor, který udělá 5 lidí za den a nechá si to královsky zaplatit, to pro mě není.

12 0
možnosti
HH

Jenže zubař studuje s vidinou moderní praxe a moderních postupů a ne lepení amalgámu za 300 korun práce...

To je jakoby praktik přikládal pijavice místo antibiotik...

5 3
možnosti
Foto

To mě má zajímat? Nechat si vnucovat něco, na co nemám? Platil jsem zdravotní pojištění celý život. OK, ať mi tedy alespoň za poslední rok vrátí 1000 Kč/měsíc, co jsem nevyčerpal na stomatologii (nemám zubaře) a můžu si platit za to drahé ošetření.

1 0
možnosti

A víte kolik adeptů na studium zubního lékařství fakulta skutečně příjme? Na UK v Praze, každý rok 20 uchazečů. A to nevím, kolik z nich je cizinců. Tuto informaci mám od kolegyně, její dcera tam dělala přijímačky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik