Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas. Nějak jsem nepochopil proč se nechat očkovat. Nechodil jsem na očkování proti chřipce předtím, nebudu ani nyní. Nejsem si jist, ale nedoporučovalo se očkování proti chřipce trochu déle?

3 0
možnosti
Foto

No a co z toho? Je to přece jen Váš osobní problém.

1 1
možnosti

Rodiče našich rodičů,

neměli žádná očkování, kdy žili vždy poctivě a každý den, den za dnem, dobývali si svůj chleba poctivou prací. Starali se také o zvířata a to již od brzkých ranních hodin do pozdního večera a také si vždy našli i čas a dokázali vždy za vše poděkovat pánu našemu Bohu modlitbou a i přesto, že jejich život byl dost těžký, tak se dožívali a dožili vysokého věku a umírali v devadesáti letech. Skoro ve všem si v souladu s přírodou v mnohém sami s Božím požehnáním v mnohém dokázali pomoci, znalostí všech různých bylinek a hlavně si také i všichni vzájemně pomáhali a pomohli když nastala i doba žní, kdy bylo práce nejvíce.

0 0
možnosti
Foto

Zkuste se podívat na dětskou úmrtnost na dnes již potlačené nemoci. Tohle co jste napsala je nesmysl první kategorie...

3 1
možnosti

Proč se tají data o počtu případů covid-19 po očkování? Státní ústav pro kontrolu léčiv tato "data" prezentuje způsobem, že je nelze rozšifrovat, má tyto případy zasunuté do dvou oblastí (dvě různé kolonky) spolu se zcela jinými zdravotními problémy po očkování, takže čeští občané se přesný údaj nedovědí.

2 0
možnosti

Panu Hruškovi: na internetu v češtině nenajdete moc objektiv. informací k různým druhům očkování, já jsem si našla informace u úřadů v SRN, Švýcarsku, Nizozemí aj. - všechny vakcíny mívají i vážnější nežádoucí účinky (anafylaxe aj.), vč. neúčinnosti či nízké účinnosti, takže část očkovaných někdy onemocní. Dnes, kdy tolik lidí už prodělalo covid-19 (u nás oficiálně téměř 2 milióny občanů, ve skutečnosti to bude vyšší počet), není třeba očkovat až např. 70 % občanů, jak by si přáli spíše ti, kteří se v této oblasti celoživotně živí. Některé slušnější západ. země občanům pravdivě řekly, že u nich stačí očkovat např. jen 40 % populace.

1 0
možnosti

já vůbec nechápu, že tuto debatu vedou lidé, běžní, a na internetu..to jsou věci, které má řešit lékař popř. podobné úřady...stejně, jako se o technický stav auta stará odborník, o budovy statik a pod...žádné objektivní info na netu nikdo hledat nemusí, protože v češtině ani nebudou a není to důležité. Stejně lidé věří hovadům jako Volný a spol. protože objektivní studie a výzkumy nepochopí...nepřečtou ani anotaci, natož celou studi...Celá ta debata je fakt směšná

0 0
možnosti

Je načase prosadit rovnoprávné postavení z covidu již uzdravených: ať jim zdravotní pojišťovna uhradí test na protilátky získané po nemoci a ať jim vláda poděkuje, že spoluvytvářejí tzv. kolektivní imunitu. Mezi těmi, kteří ještě neonemocněli a z některého důvodu se nechtějí očkovat, budou většinou slušní lidé (ostatně asi se víc před covidem chránili a tím chránili i druhé), takže ani oni si nezaslouží zlá slova. Dnes na ČRO kolem 11. hod. byly prezentovány vědec. studie prokazující v podstatě celoživotní buněčnou imunitu, ta může být podpořena nynějším koronavirem, ale zčásti i setkáním s dřívějšími koronaviry (člověk má imunitu vrozenou, poté i získávanou během života vč. prodělání určitých nemocí, ať v lehčí či těžší formě). Vědci to zjišťovali v kostní dřeni.

1 0
možnosti

Děkuji za tento článek. Děkuji takém všem lidem, kteří jsou ochotni se zastat naší svobody a dětí, které mají být na podzim podrobeny dalším pokusům na lidech s těmito látkami. Toto očkování je se stává nepovinně povinným, i když nemoc lze léčit a rozumově nelze zdůvodnit pokračování všech opatření. Těmto opatřením vděčíme za jedno z nejvyšších míst v počtu úmrtí na počet obyvatel (0,028%).

4 0
možnosti
Foto

Správně, 3x sláva novodobému disentu.

Akorát, že jim dnes v podstatě nic nehrozí, tak si nejsem jistá, jestli se opravdu jedná o hrdiny hodné pochval a oslav.

1 1
možnosti
Foto

souhlasím s vámi, každého věc, jsem naočkován a agresivní řeči, které kolem sebe občas slyším, že nemám rozum, podlehl jsem mediím, poškodil jsem si zdraví, atd...jdou zcela mimo mě.

6 0
možnosti
Foto

Prodělala jsem covid a nechala se naočkovat. Je to moje volba, jde o moje zdraví, moji odpovědnost. Každý má volbu, tak ať si to vyhodnotí. Nucení k něčemu zrovna nikoho nepřesvědčí. Že je tlak velký, o tom žádná, ale buďme spravedliví, působí na nás z obou stran. Nedávno jsem narazila na diskuzi s názory:"naši se naočkovali, už se s nimi nechci bavit, setkat, jsou to ovce, očkovaní roznášejí covid, atd." Takže tak. Trochu víc přemýšlení a méně hysterie, prosím:-).

8 0
možnosti
  • Počet článků 418
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 1367x
Něco můžu změnit sama, něco ovlivnit a něco jen komentovat. Mám ráda psaní a uvidím, jaká témata mě osloví dneska??? Život je plný překvapení.

Seznam rubrik